FÖRLÅT

nu tar jag mig äntligen i kragen och piggar upp bloggen med ett nytt inlägg (som kan behövas!)
ingenting särskilt har hänt de senaste veckorna, bara det att dem går nå djävulskt fort, vet inte vars tiden tar vägen men en sak är bra: snabbare kommer SNÖN!!!! och när SNÖN kommer så kommer SKOTERN!!!! <3 längtar tills jag kan ta min älskade phazer ut i snön och leka :D
imorgon (byter samtalsämne tvärt) så har vi första provet under vår tid på gymnasiet så jag säger grattis till       Ann-Christin som får inviga det med oss i naturkunskap.
nej men nu ska jag plugga lite och kolla in Facebook liiiiiiiiite ;)
Puss Josefin


Bjuder på en älskvärd bild <3333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Marcus

Äntligen en blogg uppdatering, det gillas starkt ska du veta :) Lycka till med provet hoppas du får MVG! :D

2011-09-21 @ 02:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0