Who that girl???

Ja det är jag xD
Nä men kom precis på att om 19timmar kommer jag träffa människor som jag inte ens känner som jag kommer spendera tre år tillsammans med...börjar bli ganska nervös...tankarna far omkring medan musiken är så pass hög så att jag känner rytmen inom mig!

Idag så skulle Jossan på bilbingo så jag håller tummarna för henne att hon kammar hem de där 65laxarna ikväll! Lycka till älskade syster

Sen blir det att ta ut moppen...svinkul...nåååååååt! Ska köra en snabbis till Gve och sen drar jag mig mot Elin för att sussa, vet inte varför men varje år sover jag hos henne, natten mot första skoldan, det har faniimiig blivit en ''tradition''.

Imorgon får jag i alla fall träffa den mest efterlängtade Josefine


Nu ska jag ta och dansa i mig lite kläder och bädda sängen efter att jag har lyssnat klart den här låten ;)

PUSS & KRAM Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0