vita skor - svart film

So...idag var jag med Matilda, Ida & Petra på Alla tiders café och fikade (chokladboll med té). Vi satt nog där i nästan tre timmar, snacka om att vi hade mycket att berätta åt varandra.

Som vanligt så tänker jag alltid på hur jobbigt det kommer att bli att inte ha Petra i sin klass nå mer, vi har gått med varann i samma klass sen vi var fyra år...kommer sakna henne skitmycket!

Sen skjutsade jag hem hon och ringde Rasmus som jag sedan mötte på OK för att tanka. Vi for och hämtade ficklampa och Elvis (min GoPro kamera) sen drog vi till Nautanen och vi klättrade, klampade, filmade, skrattade, halkade och en massa mera inne i gruvorna.
Det finns nog inte ett ända ställe där vi inte har varit idag (asså i gruvorna).

Efter att ha varit där i nån timme så körde vi hem till mig och kollade på filmen som var mestadels svart :P (men det tog en jäkla tid att komma på hur man fick ljud i fanskapet)! Vi skrattade då i alla fall när vi fick höra hur vi lät och hur vi hade gått omkring i gångarna.

När vi skulle äta middag, så skulle Rasmus givetvis testa ifall ketchupen kunde 'prutta' så när han väl klämde på flaskan så sprutade det ketchup över hela köket... Sen slutade dagen med en till liten moppetur :D Tack alla som medverkade i min finfina dag! Ps! Bjud aldrig på ketchup till Rasmus, och ha inte på vita skor nere i en gruva!
Kram Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0