Springkläder och film

Tjenare! Morgonen började med att jag klev upp klockan nio och satt och kollade sommarlovsmorgon med syster :) Sen efter det, vid tio tiden tog jag på springkläderna och sprang ner till kullen och tillbaka, ganska skönt om jag ska tala sanning :D På förmiddagen var jag nere i källaren och målade väggarna vita, plus att jag har målat alla dörrkarmar röda så nu är man ju inte bara lite vitröd på händerna utan har det också på bena och i håret, så nu Jossan får du se mig med vita slingor ;) Jaa vidare till verkligheten, innan jag började måla for jag och pappa ner till bilprovningen med moppen för att hämta Saaben, den har polerats, jag lämnade förstås pappa där och for sen ensam hem med moppen och började måla, pappa kom sen efter ett tag. Efter vägen satt jag och funderade över hur det skulle kännas att möta Rasse med moppen efter att jag sakt att jag inte kan följa och köra idag eftersom jag ska jobba i källaren och jaa, gissa vem jag mötte?! Joo Rasse! Måste förklara för honom sen varför jag var ute med moppen. Kvällen spenderades med Moa, vi kollade en film som hette "Copycat", den var faktist hemsk men det gick bra iaf ;)

Nu väntar sängen och pocketen, Bye :)

Kram JosefinE


Kommentarer
Postat av: jossan

vi måste ses nån dag!!!!

saknar dig gumman <3

vita slingor? intressant xD

du gick verkligen misste om en svinarolig moppetur idag!!

2011-08-17 @ 00:01:10
URL: http://satanvadbra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jaha men ni får göra om det, då när jag är med också:)

2011-08-18 @ 00:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0