Reunion

Nu har det varit otroligt länge sen sist. Det har relativt många påpekat så känner att jag måste skriva ett litet inlägg nu!

Som sagt så har första skolveckan blivit avklarad, vi verkar ha fått en riktigt bra klass också. Har inte hunnit med så mycket fast i onsdags så for vi med LKAB-profilarna till Harsprånget och bergsklättrade! Det var svinskoj men extremt läskigt när man skulle ner, jag skrek heeelaaa vägen :S

Nu till veckan kan man väl säga att det börjar ''på riktigt''. Har lite svårt att hitta till alla salar, när man är van vid en skola med 80elever på också helt plötsligt blir det en ökning med 520stycken så förstår ni själva att den andra skolan måste ha varit pytteliten med den andra känns gigantisk!

Idag har jag sovit fram till klockan 11.34 ashärligt! Därefter så fick jag upp min nya taklampa och övningskört lite bil, gjorde en perfekt parkering som avslutning!

Kvällen var helt underbar! Var hos Matilda med Ida och Petra, vi pratade, sjöng, dansade, dunkade musik, fikade, skrattade och hade det helt enkelt awesome! Man kan väl kalla det en liten ''reunion''.

Nämen nu vet jag inte vad jag mera kan skriva...så säger väl god natt och hoppas på att vi träffas snart igen!

Kram Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0