morgonruffsigt hår, ensam hemma & njuter

God morgon! Fattar någon (förutom jag) hur skönt det är att vakna på morgonen, hyffsat tidigt av att ingen är hemma? Man kan ju göra precis som man själv vill! Jag går omrkring och smsar (får dock inga svar) sitter vid datan, kollar Facebook, och så en massa annan skit.
Hade mamma & pappa varit här så hade dem väckt en senast klockan elva av att frukosten är klar och efter det så har någon redan varit och bäddat sängen (vissa dagar) så man inte kan gå och lägga sig igen för att komma på vad man ska göra den dagen.
Nä, så nog är det bra skönt att föräldrar jobbar!

Så...vad händer idag?
Ingen aning om jag ska vara ärlig. Jossan skulle antingen arbeta i källaren eller vara med Frida, vilket är awesome, men... ;)
Så för mig blir det att smsa fram någon som vill hitta på nå skoj med mig! (kommentera om ni nappar på att vara med mig).

Nu ska jag i alla fall göra lite frukost också ser vi vad den här dagen leder till!

En liten bild på en liten klumpeduns (jag)

Dundret 2010-Fjällbranten

Kommentarer
Postat av: jonna

haha fail! :DD (dubelhaka)

2011-08-16 @ 23:27:58
URL: http://.
Postat av: Ida - USA 12/13

Hhahh.mina skidor är med där på ett hörn;)

2011-08-20 @ 12:26:55
URL: http://bloggida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0