byxorna hänger på tork

Nu kommer det att bli en tidig kväll för mig känner jag. Mobilen kommer nog vara avslagen så räkna inte med svar på nå sms...

Tror faktiskt att JAG ska läsa lite grann (det är jävligt onormalt för mig). Känner för att fastna för en bok, bara det att jag blir så sur när den väl tar slut.

Morgonen idag blev ganska stressig, för Jossan skulle på sin tremännings kalas klockan ett och vi fikade frukost till typ halv ett, så ni förstår att sen var det inte världens bästa tillfälle för att chilla.
När hon åkte iväg så drog jag hem och duschade, fick smått panik när det kom röd färg från skallen...
Sen åkte jag vidare till min mormor & morfar bara för att mamma & pappa var där, vi skulle bara och tanka men inte säger man nej till gratis bensin i första taget!

Efter att ha ätit middag så for jag och Rasmus ut på en liten moppetur till bland annat Nautanen för att kolla läget vi gick in i gruvorna (med moppehjälmarna på) vilket var spännande och roligt.
I gruva nr.2 så var det liiite isigt och tja jag tappade helt enkelt fotfästet, jag halkade till och försökte dra mig upp i hans byxor men det gick inte så bra (läs rubriken igen ;).

Sedan for vi vidare till Jossan och pratade med henne (Ps! gillar inte ''kanten'' i källaren), sen var HELA moppetrion samlad och raggade lite i Malmberget. Stod och pratade utanför Välkomma.

Dags för att säga hej då blev nästa punkt på den kvällen.

Nä nu ska jag ta och kolla på någon film, kom gärna med förslag på någon film man kan titta på!

Puss & Kram Josefin

Bjuder på EN bild från helgen!

Jag & världens finaste Josefine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0